miercuri, 13 februarie 2013

Suzuki DR 125 SM



Supermoto dinamic de mică cilindree, propulsat de un modern motor în 4 timpi alimentat prin sistem de injecţie. Ideal pentru străbaterea "junglei urbane", dar distractiv şi pe traseele sinuoase. Agil, vioi şi economic, cu suspensii ce nu se tem nici de drumurile cu macadam. Suzuki DR125SM: gata de acţiune!

Motorul monocilindric de 124 cmc în 4 timpi SOHC, răcit cu aer, dezvoltă o putere liniară, este fiabil şi foarte economic.

Sistemul de injecţie Discharge Pump Fuel Injection (DCP-FI) asigură un consum mediu redus, în condiţiile reducerii drastice a emisiilor de noxe.

Arborele de echilibrare contrarotativ şi lanţul silenţios de acţionare a distribuţiei contribuie la rafinamentul funcţionării motorului single.

Sistemul de ungere cu carter umed şi tehnică SJCS (Suzuki Jet Cooling System) asigură pulverizarea unui jet de ulei pe intradosul pistonului, optimizând lubrifierea motorului.

Pornirea la rece este uşurată de sistemul Idle Speed Control (ISC) care reglează automat turaţia de ralanti în funcţie de temperatura exterioară.

  Motorul cu catalizator al lui DR125SM este echipat şi cu sistemul de control electronic ECM (Engine Control Module) al raportului aer/benzină şi respectă astfel normele Euro 3.

Jantele ultrauşoare de 17 ţoli RK Excel fabricate din aluminiu contribuie la reducerea maselor nesuspendate.

Pneurile Pirelli din echiparea de serie asigură echilibrul dintre grip şi durabilitate şi contribuie la atingerea gradului înalt de agilitate al ciclisticii.

Designul cu linii şi motive inspirate din arta tradiţională japoneză accentuează personalitatea inconfundabilă a lui DR125SM.



Suprafaţa aproape plană a şeii şi a componentelor adiacente permite pilotului o maximă libertate de mişcare, iar carenele laterale estetice au şi rol funcţional, de protecţie a tobei de eşapament.

Discul de frână cu diametrul de 250 mm pentru roata faţă şi discul de 220 mm din spate asigură decelerări eficiente.

Buşonul de închidere cu cheie al rezervorului, barele de susţinere pentru pasager şi suportul cu cheie pentru cască sunt de serie. Portbagajul suplimentar este opţional.

Farul multireflector are bec halogen de 35/35 W, iar semnalizatoarele acoperite cu sticlă incoloră au becuri de culoarea ambrei.

Bordul dispune de vitezometru analogic ce include kilometraj total/parţial şi martori luminoşi pentrupunctul neutru, semnalizatoare şi fazele iluminării.

                  

Un comentariu: